Anasayfa Üyelerimiz Derneğimiz Basın - Yayın Faaliyetler ResimGalerisi İrtibat
ENGLISH
HASAT DERGİSİ
 
 
HAL FİYATLARI
Günlük Hal Fiyatlarını görmek için tıklayınız...
 
 
ÜYE GİRİŞ
Kull. Adı
Şifre
 
Üye Ol    -   Şifremi Unuttum
 
 
 
REKLAMLAR
 
 
 
GALERİDEN SEÇMELER
İMESKOM
 
 
 
HAVA DURUMU

 
 
 
FAYDALI LİNKLER
8 VALİLİKLER (69)
8 BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE (18)
8 HAVA YOLU (5)
8 BANKALAR (36)
8 FAYDALI LİNKLER (20)
8 DOST SİTELER (8)
8 GAZETELER (45)
 
 
 
DÖVİZ KURU
 
 
 
SİTE SAYAÇ
Sayac
Bugün 14
Toplam 70725
Üye Sayısı 345
Bugün Üye Olan 0
 
 
HABER DETAY - Bu 3 meyveyi mutlaka yeyin!
Alzheimer'a yakalanmamak için antioksidan içeren 3 meyveyi her gün yemek gerek

İngiltere'de yapılan bir araştırma, antioksidan içeren meyvelardan elma, muz ve portakalın alzheimer ve parkinson gibi beyin fonksiyonlarını etkileyen ya da yavaşlatan hastalıkları önlediğini ortaya çıkarttı.

Çalışmayı yapan Profesör Chang Lee, Batı’da ünlü olan bu 3 meyveyle yapılan günlük dietin stres altındaki bünyelerde sinirleri kontrol edip ve düzenlediğini ifade etti.

Alzheimer hastalığının aşırı stres sonucu ortaya çıktığı biliniyor.

Bu haber 153 kez okundu...
 
Diğer Haber Başlıkları
YENİ HAL KANUNU
  devamı...
İlkbaharın renkli sağlık kaynakları
  devamı...
Kayısı kanseri önlüyor
  devamı...
Kış sofranızda mutlaka olmalı!
  devamı...
Kayısı mucizesi!
  devamı...
Bu 3 meyveyi mutlaka yeyin!
  devamı...
Kayısı kalbi ve gözleri koruyor
  devamı...
250 gram kirazda mucize
  devamı...
Üzüm her derde deva
  devamı...
 
Anasayfa - Üyelerimiz - Derneğimiz - Basında Biz - Faaliyetler - Resim Galerisi - İrtibat
Copright © 2009 İMESKOM Tüm Hakları Saklıdır.